مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-27اقتصادي

پروژه مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد


وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مسکن ملی شاهین شهر گفت: طرح مسکن مهر موجب رونق تولید مسکن شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد بذر پاش، وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر آرت لند شاهین شهر اظهار داشت: در گذشته در استان اصفهان مشکل تأمین زمین داشت، اما خوشبختانه به همت استاندار اصفهان، شهر چهارمی به اصفهان اضافه خواهد شد که مشکل تأمین زمین را مرتفع می کند و فرایند ساخت رونق می گیرد.

وی افزود: امروز نزدیک به 53 هزار تأمین زمین به تولید نهضت ملی مسکن اضافه شد و مشکل مسکن مهر در استان به پایان رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: دولت برای انبوه سازان، برنامه های تشویقی بسیاری در نظر دارد، همچنین برای انبوه سازان فراخوان داده ایم که هم به دولت کمک کنند و هم سود مورد توقعشان را تأمین خواهیم کرد تا باعث ساخت بیشتر و رونق مسکن شود.

برطرف کردن مشکلات خانه اولی هابا نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت احمد مهوری، مدیرعامل شرکت انبوه سازی عمران مدرن سپاهان نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم در راستای اهداف معنوی این شرکت، توانستیم بخشی از مشکلات مسکن بخشی از هم وطنان خود را برطرف و پروژه آرت لند را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار متقاضیانی که مشکل مالی داشتند، قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد

پروژه مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد