مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-30سياسي

«مهمونی غدیر کاشونیا» به مناسبت عید غدیر برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: سنت مردم کاشان در روز عید غدیر با عنوان «مهمونی غدیر کاشونیا» برگزار می شود.

- کاشان- رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: سنت مردم کاشان در روز عید غدیر با عنوان مهمونی غدیر کاشونیا برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ غدیر خم اظهار داشت: یکی از مهمترین آیین های این روز بزرگ اطعام دادن است که در روایات نیز تاکید فراوانی بر آن شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است این سنت زیبا در شهر کاشان تحت عنوان مهمونی غدیر کاشونیا در عصر روز عید غدیر برپا شود، ابراز داشت: بلوار نماز شهر کاشان در این روز میدان مردم و محبان خاندان عصمت و طهارت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این برنامه قرار است موکب های پذیرایی، فرهنگی، کودک و نوجوان، بازی و غیره حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم کاشان از برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: فقط در پنج ساعت اولیه ثبت نام این رویداد بالغ بر 25 موکب اعلام آمادگی برای حضور کردند که این روند رو به افزایش است.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی افزود: پیش بینی می شود با حضور مجموعه ها و مواکب مردمی بیش با بیش از 45 هزار پرس غذای کرم، دو هزار لیتر شربت و 500 کیلوگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمونی غدیر کاشونیا» به مناسبت عید غدیر برگزار می شود

«مهمونی غدیر کاشونیا» به مناسبت عید غدیر برگزار می شود