مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-20ورزشي

مطالبه گری از مسوولان رویکرد اصلی ستاد امر به معروف است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: رویکرد اصلی ستاد امر معروف و نهی از منکر مطالبه گری از مسوولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی صبح امروز با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر، مسعود پیرایش سرپرست و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و اعضای این شورا با دستور کار تبیین و تشریح برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر در اراک برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در این نشست با اشاره به این که اداره کل ورزش و جوانان یکی از مجموعه های بسیار مهم در امر معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: یکی از مصادیق خاصی که در جامعه مورد نظر است، موضوع حجاب است، چرا که امروز غابطه مردم مومن نسبت به وضعیت حجاب گله مند هستند.

فرخی با بیان اینکه رویکرد اصلی ستاد امر معروف و نهی از منکر مطالبه گری از مسوولین است، تصریح کرد: شوراهای امر به معروف و نهی منکر نیز در بسیاری از ادارات و همه نهادهای دولتی و مردمی در حال شکل گیری است، تلاش ما این است که ضمن تشکیل  شورای امربه معروف و نهی از منکر ادارات، آموزش های لازم را ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از مسوولان رویکرد اصلی ستاد امر به معروف است

مطالبه گری از مسوولان رویکرد اصلی ستاد امر به معروف است