مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-22بين الملل

درگیری های شدید داخلی میان تروریست های «کومله» 2 کشته داد


رسانه های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن 2 تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری های داخلی میان آنها، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری ناس، رسانه های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن 2 تن از عناصر گروهک تروریستی کومله و زخمی شدن چند تن دیگر در جریان درگیری های داخلی میان عناصر این گروهک در نزدیکی السلیمانیه خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه ها، درگیری های شدید داخلی میان عناصر کومله در اردوگاە زرگویز سلیمانیە اقلیم کردستان عراق، همچنان تا صبح امروز (پنجشنبه) ادامه داشته است.

شاخه کومله زحمت کشان ، طی روز گذشته اعلام کرد که تلاش های این شاخه برای ادغام شدن، شکست خورده و آنها به فعالیت های خود به صورت مستقل ادامه می دهند.

منابع خبری از اقلیم کردستان اعلام کردند که صبح امروز درگیری مسلحانە بین شاخە (کوملە زحمت کشان) عمر ایلخانی زادە و کوملە (شورشگران) بە رهبری عبداللە مهتدی درگرفت و دو کشتە و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

بر اساس این گزارشات، حملات از سوی شاخە وابستە بە عبداللە مهتدی با دوشکا بە کمپ محل استقرار شاخە دیگر این گروهک بودە است.

در این حملات کە بعد از درگیری های دو روز پیش صورت گرفت، دو نیروی کوملە بە نام های سامان ابراهیمی و هیوا صادقی کشتە شدند و تا کنون فقط یک زخمی بە نام کاوە رحیمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های شدید داخلی میان تروریست های «کومله» 2 کشته داد

درگیری های شدید داخلی میان تروریست های «کومله» 2 کشته داد