مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15اقتصادي

طرح جمع آوری آب های سطحی تهران به روزرسانی می شود


معاون زیرساخت، نوآوری شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از اجرای طرح مطالعاتی مدیریت نگهداری شبکه جمع آوری رواناب های سطحی در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نوری با اشاره به اجرای طرح مدیریت نگهداری شبکه جمع آوری رواناب های سطحی در معاونت فنی و عمرانی شهرداری، اظهارکرد: ما سعی کردیم در مورد این طرح بسیار سخت گیرانه عمل کنیم؛ چراکه شاکله نگهداشت شبکه در سال های بعد را شکل خواهد داد.

وی افزود: این طرح فراخوان شد و افرادی برای دریافت پروژه اقدام کردند؛ اما در جلسات نکاتی مطرح شد که ما را بر آن داشت که تغییر جزیی در مسیر ایجاد کنیم و انواع خرابی ها را مجدداً در بررسی ها ببینیم؛ از سویی دیگر تغییرات شیمیایی را در رواناب ها شاهد هستیم که باید مورد بررسی قرار می گرفت.

معاون زیرساخت، نوآوری شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه مجموع نظرات باعث شد این طرح را با بررسی های بیشتر و تغییرات ایجاد شده به فراخوان بگذاریم، خاطرنشان کرد: ما در این طرح برداشت های سختی داریم؛ در شبکه جمع آوری رواناب های سطحی، بخش هایی را داریم که دسترسی به آن ها بسیار دشوار است و جان و سلامتی تعدادی از همکاران ما در شهرداری تهران در همین شبکه جمع آوری به خطر افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری آب های سطحی تهران به روزرسانی می شود

طرح جمع آوری آب های سطحی تهران به روزرسانی می شود