مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-02فرهنگي

دوست دارم فیلمی از وقایع سال گذشته بسازم


کارگردان فیلم «مصلحت» با اشاره به سختی های ساخت فیلم سیاسی و اعمال نظرهای بیرون از حیطه وزارت ارشاد ابراز تمایل کرد که از وقایع سال گذشته کشور فیلم بسازد اما درعین حال معتقد است به دلیل پیچیدگی این جریان، - کارگردان فیلم مصلحت با اشاره به سختی های ساخت فیلم سیاسی و اعمال نظرهای بیرون از حیطه وزارت ارشاد ابراز تمایل کرد که از وقایع سال گذشته کشور فیلم بسازد اما درعین حال معتقد است به دلیل پیچیدگی این جریان، باید کمی زمان بگذرد تا بعد، از یک منظر درست و با نگاهی فراگیر فیلمی ساخته شود که برای خنک شدن دل نباشد بلکه ماندگار بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی پس از سه سال کش و قوس برسر گرفتن پروانه نمایش روی پرده سینماها رفته تا در میان انبوه فیلم های کمدی، فیلمی با موضوعی سیاسی هم در حال اکران باشد.

سال گذشته دراین خبرگزاری پرونده ای ویژه درباره سینمای سیاسی باز و مطالبی در قالب مقاله و گفت وگوی تفصیلی با چند فیلمساز و تهیه کننده منتشر شد؛ حالا اکران مصلحت بهانه ای شد تا این بحث و محدودیت های ساخت اثر با موضوع های سیاسی و انتقادی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: شرایط برای ساخت فیلم سیاسی مهیا نیست حسین دارابی که فیلم هناس را نیز درباره همسر یکی از شهدای هسته ای کارگردانی کرده است، در گفت وگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست دارم فیلمی از وقایع سال گذشته بسازم

دوست دارم فیلمی از وقایع سال گذشته بسازم