مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-30ورزشي

وزارت ورزش: با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال برخورد کنید


با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.

- با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد بدون مماشات با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده در حالی روز گذشته در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که حضور افراد معلوم الحال در تمرین روز گذشته در کنار عوامل باشگاه استقلال به شدت خبرساز شد.

این افراد حتی روی سکوها با بعضی از هواداران درگیر شدند و به ضرب و شتم آنها پرداختند.

در پی این اتفاقات، وزارت ورزش امروز جمعه با انتشار بیانیه ای از حراست این وزارتخانه خواست با عوامل داخل و خارج از استقلال که مسبب این اتفاقات بودند، برخورد شود.

در این بیانیه آمده است: وزارت ورزش و جوانان با ابراز تاسف از آنچه روز گذشته در جریان تمرین تیم استقلال رخ داد و با تاکید بر اینکه تکریم هواداران در ورزش از دستورات و تاکیدات همیشگی وزیر محترم ورزش و جوانان بوده، اعلام کرد: با دستور صریح و موکد مقام عالی وزارت، حراست این وزارتخانه ماموریت دارد بطور دقیق و کارشناسی اتفاقات رخ داده و تاسف برانگیز در جریان تمرین دیروز تیم استقلال را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش: با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال برخورد کنید

وزارت ورزش: با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال برخورد کنید