مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 00:302023-07-12سياسي

«سیطره» قصه جاسوسی که 7 سال در دل کومله و دموکرات زندگی می کرد


سیطره، روایتگر نفوذ خودسرانه جوانی به نام نادر کیانی به تشکیلات گروهک های تروریستی دموکرات و کومله است که تقریباً 7 سال از زندگی اش را در برمی گیرد و نادر طی این مدت موفق می شود به رده های بالای امنیتی کومله نفوذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تا حالا دلتان خواسته یک روز جاسوس باشید یا جاسوسی را تجربه کنید؟ خیلی از پسربچه ها حداقل یک بار در زندگی دوست داشته اند که چنین هیجانی را تجربه کنند؛ مخصوصاً بعد از دیدن یک فیلم هیجان انگیز مخوف جاسوسی پلیسی!  نادر کیانی یکی از میلیون ها پسربچه ایرانی است که با دیدن یک صحنه هیجان انگیز پلیسی به سرش زده که برود و یک مامور امنیتی نفوذی در قلب دشمن شود و از قضا این هیجان امنیتی اش را عملی کرده است و قصه سیطره که کیانوش گلزار راغب آن را نوشته از همین جا شروع می شود.

سیطره، روایتگر نفوذ خودسرانه جوانی به نام نادر کیانی به تشکیلات گروهک های تروریستی دموکرات و کومله است که تقریبا هفت سال از زندگی اش را در بر می گیرد و نادر طی این مدت موفق می شود به رده های بالای امنیتی کومله نفوذ کند.

مسؤولان امنیتی که یکی از آن ها را در این کتاب با نام حاجی می شناسیم با این کار نادر مخالفند اما او خودسرانه تصمیم می گیرد وارد عراق شده و با نفوذ به کومله آن را متلاشی کند در میانه این راه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیطره» قصه جاسوسی که 7 سال در دل کومله و دموکرات زندگی می کرد

«سیطره» قصه جاسوسی که 7 سال در دل کومله و دموکرات زندگی می کرد