مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-03اقتصادي

پیش فروش پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران


فروش پروژه های تعاونی مسکن انبوه سازی یاران فرصتی بی نظیروتکرار نشدنی برای خرید و سرمایه گذاری درمنطقه 22 تهران در اختیار شما قرار میدهد.

شما مستقیم از تعاونی خرید کنید.

- این پروژه ها در قطب گردشگری تهران منطقه 22 واقع شده است در منطقه ای که تمام امکانات تفریحی و توریستی و رفاهی و ورزشی قراردارد .

که تمام زیر ساخت ها برای یک زندگی مدرن در آن تبیه شده است از شلوغی های مرکز شهر به دور است و مبدا وزش بادها و هوای تازه از غرب تهران به شرق تهران می باشد .

پروژه یاران: در مرحله تجهیز کارگاه   15 طبقه مسکونی و یک طبقه لابی و 3 طبقه منفی -متراژواحدها 100متر دو خوابه و 120 و 140 متر سه خوابه با پارکینگ و انباری -سازه بتنی - دارای تراس قابل چیدمان- محوطه سازی مدرن با استاندارد روز دارای سالن کنفرانس، سالنهای ورزش ، لابی مجلل ولوکس ، اتاق مدیریت، زمین بازی ، فضای سبز قیمت زمین تراکم 13 میلیون پروژه افق بین الملل 18 طبقه مسکونی و یک لابی مجلل 3 طبقه منفی (پارکینگ و انباری) واحد 250 متری vip دارای 3 پارکینگ دارای مشاعات کامل استخر سونا جکوزی- باشگاه ورزش- سالن اجتماعات- تراس بزرگ-کافه تریا- سالن کنفرانس-3 لاین آسانسور- مهد کودک- پیست دوچرخه سواری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران

پیش فروش پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران