مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-28سياسي

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد حمله شیمیایی به سردشت


مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در پیامی به مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به سردشت گفت: طنین درد و رنج و اندوه نجات یافتگان و همه آنانی که از این حملات آسیب دیده و آثار آن را به دوش می کشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به شهر سردشت امروز (چهارشنبه) هفتم تیر ماه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این مراسم پیام همدردی ویدئویی فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت پخش شد.

  وی گفت: امروز ما در این جا گردهم آمده ایم تا یاد و خاطره رخدادی غمبار و فاجعه بار را گرامی بداریم واقعه ای که می باید آن را تذکاری ناگوار و سترگ از آثار دهشتبار جنگ بر زندگی مردمان بیگناه قلمداد کرد این واقعه دردناک که آن را با اندوه تمام به یاد می آوریم همان حملات شیمیایی علیه مردمان سردشت در تاریخ بیست و هشتم ژوئن 1987 است.

آریاس افزود: در آن روز، مردان زنان و کودکان بیگناه قربانی تهاجم هولناک گازهای شیمیایی مرگباری شدند که جانها را ستاند.

بی تردید طنین درد و رنج و اندوه نجات یافتگان و همه آنانی که از این حملات آسیب دیده و آثار گرانبار آن را به دوش می کشند همواره با ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد حمله شیمیایی به سردشت

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد حمله شیمیایی به سردشت