مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-03پزشكي

اجرای سه هزار متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه هزار مترمربع پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دیّر در دست ساخت است.

- به گزارش، حیدر عزیزنژاد صبح دوشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیازمندی های عمرانی حوزه بهداشت و درمان استان را شناسایی و با اولویت نسبت به ساخت آنها اقدام می کند.

وی گفت: در حال حاضر پنج پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دیر در دست ساخت است که با اتمام عملیات اجرایی آنها حدود سه هزار متر مربع به مساحت حوزه بهداشت و درمان این شهرستان افزوده می شود.

عزیزنژاد به اعتبارات تخصیصی به پروژه های شهرستان دیر اشاره کرد و بیان کرد: اعتبار اولیه برای ساخت این پروژه ها حدود 251 میلیارد ریال بوده که برای تکمیل و افتتاح این پروژه ها با توجه به نوسانات قیمت ها به مبلغ حدود 90 میلیارد ریال نیاز است که انتظار می رود در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پروژه های در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: 2 خانه بهداشت در روستاهای حاجی آباد و کُنارترشان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در زمینی به ترتیب با مساحت 250 و 200 مترمربع در دست ساخت است که ان شاالله در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه هزار متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر

اجرای سه هزار متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر