مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-04سياسي

نام «حسنعلی علیپور» با فرهنگ دیانت و محرومیت زدایی گره خورده است


سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: «حسنعلی علیپور» با فرهنگ دیانت و محرومیت زدایی این دیار گره جاودانه بسته و نام نیک وی جلوه ای جهانی یافته است.

- اردبیل- سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: حسنعلی علیپور با فرهنگ دیانت و محرومیت زدایی این دیار گره جاودانه بسته و نام نیک وی جلوه ای جهانی یافته است.

سیداحد شیرین نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تسلیت فرارسیدن سیزدهمین سالگرد درگذشت خیر نام آشنای مدرسه ساز کشور و جهان مرحوم حسنعلی علیپور اظهار کرد: علیپور مردی از تبار واقفان و خیرانی بود که بی ادعا تمام مال و منال خود را در راه مدرسه سازی بخشیده و بدون اینکه کوچک ترین بهره و چشم داشتی به آنها داشته باشد سرمایه زندگی خود را وقف علم و خشنودی دانش آموزان کرده است.

وی با اشاره به اینکه حس میهن دوستی و وطن پرستی مرحوم علیپور در خارج از مرزها نیز محسوس بود، خاطرنشان کرد: امروز نام علیپور را بیرون از مرزها و حتی در آسمان ها صدا می زنند چرا که این مرد وارسته که در مقام رضای الهی قرار گرفته از خود آثاری را به یادگار گذاشته است که نسل های امروزی و آینده از ثمره آن بهره برده و لذت می جویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام «حسنعلی علیپور» با فرهنگ دیانت و محرومیت زدایی گره خورده است

نام «حسنعلی علیپور» با فرهنگ دیانت و محرومیت زدایی گره خورده است