مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:312023-07-15ورزشي

تاریخ سازی تیم ملی بسکتبال دختران


تیم ملی بسکتبال دختران زیر 16 سال ایران که با پیروزی های درخشان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا دیویژن B در رویارویی با مالزی، سنگاپور و گوام به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، - در این مرحله هم با برتری در برابر هنگ کنگ تاریخ سازی کردند و برای اولین بار در تاریخ بسکتبال بانوان ایران به فینال راه یافتند.

تیم ملی بسکتبال دختران زیر 16 سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی در بسکتبال بانوان، فینالیست مسابقات در آسیا شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 16 سال ایران که با پیروزی های درخشان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا دیویژن B در رویارویی با مالزی، سنگاپور و گوام به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، در این مرحله هم با برتری در برابر هنگ کنگ تاریخ سازی کردند و برای اولین بار در تاریخ بسکتبال بانوان ایران به فینال راه یافتند.

  دختران تاریخ ساز بسکتبال بانوان ایران 64_ 58 در مقابل هنگ کنگ به برتری رسیدند.

  غزل زمانی  با 18 امتیاز و 23 ریباند موثرترین بازیکن میدان بود.

  ترکیب تیم ملی بسکتبال دختران زیر 16 سال ایران در این رقابت ها به شرح زیر است :    غزل زمانی، غزل جعفری، زهرا بازوبندی، زهرا زارعی، زهرا یزدانی ، مبینا رحیمی، فاطمه جعفری، هانیه حسینی، هلیا هودنه، مائده مریدی، فاطمه دریساوی زاده و عسل فائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی تیم ملی بسکتبال دختران

تاریخ سازی تیم ملی بسکتبال دختران