مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05سياسي

دیدار علمای اهل سنت با رییس کل دادگستری خراسان جنوبی


جمعی علمای اهل سنت خراسان جنوبی امروز با رییس کل دادگستری استان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز جمعی از علمای اهل سنت خراسان جنوبی با حجت الاسلام علی موحدی راد، رییس کل دادگستری استان دیدار کردند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی در این دیدار اظهارداشت: باید فضا بگونه فراهم باشد تا مشارکت حداکثری در انتخاب صورت گیرد و از ایجاد تنش قبل از انتخاب در میان گروه های مختلف جلوگیری شود حجت الاسلام موحدی راد افزود: وحدت در جامعه مهم است و با کسانی که در جامعه ایجاد تفرقه کنند چه شیعه و چه سنی مطابق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

وی همچنین با بیان این که پایه گذار حقوق بشر در جهان، اسلام است و پیامبر گرامی این مفهوم والا را در جامعه رواج داده است افزود: آمریکا و غربی ها، ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند، اما بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و کشور های غربی در جهان افزود: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، کشتار مردم افغانستان، حمایت از اسراییل در سرکوب و قتل عام فلسطینیان، همراهی با عربستان سعودی در تجاوز به یمن، حمایت از اغتشاشات در ایران، ایجاد داعش و جنگ افروزی در سوریه و مجوز آتش زدن قرآن تنها نمونه هایی از نقض حقوق بشر توسط آمریکا و کشور های غربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علمای اهل سنت با رییس کل دادگستری خراسان جنوبی

دیدار علمای اهل سنت با رییس کل دادگستری خراسان جنوبی