مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-04سياسي

فرهنگ مطالبه گری در گروه های هنری نهادینه شود


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید براینکه باید از ظرفیت هنر برای انتقال مفاهیم به نسل جدید استفاده کنیم، گفت: - زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید براینکه باید از ظرفیت هنر برای انتقال مفاهیم به نسل جدید استفاده کنیم، گفت: فرهنگ مطالبه گری در گروه های هنری نهادینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز تئاتر به عنوان منبر یاد می کنند و به برکت انقلاب، ایشان ساعت ها با شاعران و مداحان وقت می گذراند.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه هنرمندان استان و کشور هنرمندان ولایی و دلسوز نظام هستند، تصریح کرد: در زنجان نیز کارهای خوبی در حوزه هنرهای نمایشی انجام شده است و می توان با زبان هنر پیام های ارزشمندی را به جامعه منتقل کرد.

وی از بسیج به عنوان بستر خوبی برای مطالبه گری در جامعه یاد کرد و گفت: در کارهای هنری نیز می توانیم فرهنگ مطالبه گری را نهادینه کنیم تا به پیشرفت جامعه کمک کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن در دوقطبی حجاب شکست خورده است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش بود تا مردم را رودروی یکدیگر قرار دهد که با هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مطالبه گری در گروه های هنری نهادینه شود

فرهنگ مطالبه گری در گروه های هنری نهادینه شود