مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-01پزشكي

بازدید از 900 واحد صنفی در تنگستان


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در سه ماهه اول سال جاری 900 واحد صنفی مختلف شامل صنوف عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماه زرافشون رفیعی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در سه ماهه اول سال جاری 900 واحد صنفی مختلف شامل صنوف عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و با اعلام نواقص در جهت برطرف کردن مشکلات موجود در آن ها اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر هزار و 684 واحد صنفی شامل 947 صنف عرضه مواد غذایی و 890 اماکن عمومی در تنگستان فعالیت دارند که از این تعداد 267 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، اخطاریه بهداشتی دریافت و 37 واحد صنفی نیز به تعزیرات حکومتی معرفی و 17 واحد صنفی نیز پلمب شده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: از جمله اقدامات پیشگیرانه ای که در صنوف صورت می گیرد انجام نمونه گیری آب و سنجش های پرتال شامل تست روغن مصرفی، شوری سنج، بار آلودگی سطوح و دماسنج است که تأثیر مستقیمی در سلامت محیط کار و عرضه مواد غذایی سالم به مصرف کنندگان دارد که در همین راستا 820 تست سنجش پرتال و 168 نمونه میکروبی آب در صنوف عرضه مواد غذایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از 900 واحد صنفی در تنگستان

بازدید از 900 واحد صنفی در تنگستان