مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-28اجتماعي

دل های مازنی ها با ذکر عرفه راهی خانه خدا شد


مازندران امسال عرفه متفاوتی را تجربه کرد؛ امروز ذکر دعای عرفه فرصتی برای توسل دل های شکسته بود، یکی در کربلا، یکی مشهدو دیگری در مازندران قلبش را روانه خانه خدا کرد و ذکر یا ربنا یا ربنا اغفرلنا ذنوبنای سر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، شب قبل از عید سعید قربان، زمانی که حجاج در مکه به سر می برند، شب نهم ذی الحجه و روز عرفه از شب و روزهای بسیار خاص و ارزشمند است که و توبه در آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است.

  عرفه امسال همه جا حال و هوای عجیبی داشت؛ ازدحام حضور مردم در کربلا، مشهد و اماکن زیارتی از یک طرف، قرائت باشکوه و دسته جمعی دلدادگان خدا از طرف دیگر، اشک هایی که ناخدا سرازیر می شدند، ذکر سُبْحانَ الَّذی فِی السَّمآءِ عَرْشُهُ سُبْحانَ الَّذی فِی الْاَرْضِ حُکْمُهُ.

همه و همه نشان از دلتنگی داشت.

  طنین عرفه در مازندران نیز شور و هیجان دیگری داشت، حضور نوجوانان در بین جمعیت خودنمایی می کرد، اگر بگوییم قلوب مازندرانی ها زائر خانه خدا شد اغراق نیست.

  در حالی که مردم در مساجد و مصلاها مشغول قرائت دعای عرفه بودند عده ای در حال خرید گوسفند قربانی! پیاده روهای شهر شلوغ است و مردم به هم عید قربان را تبریک می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل های مازنی ها با ذکر عرفه راهی خانه خدا شد

دل های مازنی ها با ذکر عرفه راهی خانه خدا شد