مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-22ورزشي

جشنواره بزرگداشت مفاخر معاصر آستارا برگزار می شود


امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان لازم الاجراست، گفت: جشنواره بزرگداشت مفاخر معاصر به زودی در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا اظهار کرد: مصوبه های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان لازم الاجرا است و تا کنون نیز اقدام های فرهنگی خوبی در در راستای آن برگزار شده است.

امام جمعه آستارا با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگداشت مفاخر آستارا در دو بخش گفت: در بخش اول در صورت تأمین هزینه ها برای بزرگداشت مفاخرمان بخصوص مفاخری که هنوز بین ما هستند و برای خانواده مفاخر فقید مراسم یادبودی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بخش دیگر مربوط به ماندگار کردن آثار این عزیزان است و کمترین کار این است که نام آنها را در جایی ثبت و ضبط کنیم البته یکی از راه های ماندگاری نام گذاری معابر، کوچه ها و میادین است که اگر کوچه و خیابان محل زندگی این عزیزان اسمی ندارد، به نام آنها نام گذاری شود و یا با توجه به اینکه معمولاً تغییر اسم کار سختی است و گاه بین مردم جا نمی افتد، در جای دیگری این امر صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری به روند برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: در این راستا شناسایی مفاخر و بررسی صلاحیت ها در حوزه های مختلف ورزشی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بزرگداشت مفاخر معاصر آستارا برگزار می شود

جشنواره بزرگداشت مفاخر معاصر آستارا برگزار می شود