مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09اجتماعي

هوای مازندران سه شنبه و چهارشنبه این هفته بارانی می شود


مدیر کل هواشناسی استان مازندران با تاکید براینکه هشدار هواشناسی صادر شد تا کشاورزان، دامداران و برنجکاران از وضعیت گرمای کنونی استان، آسیب نبینند، - ایسنا/مازندران مدیر کل هواشناسی استان مازندران با تاکید براینکه هشدار هواشناسی صادر شد تا کشاورزان، دامداران و برنجکاران از وضعیت گرمای کنونی استان، آسیب نبینند، گفت: از غروب سه شنبه و روز چهارشنبه جریانات شمالی شده و شاهد بارندگی به صورت محدود خواهیم بود.

سید محمدرضا رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش دما در مازندران، اظهار کرد: این روزها مازندران دمای نزدیک به 40 درجه را به خود خواهد دید و دمای بالاتر از این مورد انتظار نیست.

وی افزود: شهرهای ساحلی دمای کمتری را احساس خواهند کرد و شهرهای دور از ساحل گرمتر خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان مازندران در پاسخ به اینکه آیا ممکن است دمای هوا به 42 درجه یا بیشتر از این برسد؛ با اعلام نظر کارشناسی و فنی تشریح کرد: مازندران دمای هوای خاصی را دارد؛ دمای احساسی در مازندران به دلیل رطوبت بالا بیشتر از دمای دماسنج است اما رکورد دمایی نداریم و فقط هوا خیلی گرم می شود.

رضوی افزود: سامانه گرم در مازندران مستقر شده و جریانات شمال شرقی شده است و هوای خشک و گرم وقتی وارد استان می شود دمای هوا بالا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای مازندران سه شنبه و چهارشنبه این هفته بارانی می شود

هوای مازندران سه شنبه و چهارشنبه این هفته بارانی می شود