مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-19سياسي

نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عنوان کرد: وجود سردار اوصانلو، نشانه مردان دلیر و شجاع در کالبد نیروهای مسلح است و حضور و تدابیر وی در شمال غرب و قرارگاه حمزه سیدالشهدا باعث در هم ریختن نقشه های دشمن در این منطقه شده و امنیت شمال غرب بیش از گذشته است .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عنوان کرد: وجود سردار اوصانلو، نشانه مردان دلیر و شجاع در کالبد نیروهای مسلح است و حضور و تدابیر وی در شمال غرب و قرارگاه حمزه سیدالشهدا باعث در هم ریختن نقشه های دشمن در این منطقه شده و امنیت شمال غرب بیش از گذشته است که به برکت فداکاری این عزیزان اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، چهارشنبه، 28 تیرماه، در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو، افزود: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و در شمال غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می گویم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است

نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است