مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-17سياسي

گردهمایی مداحان دشت ورامین در آستانه ماه محرم برگزار شد


گردهمایی مداحان شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا با تاکید بر هیأت، کانون جهاد تبیین و برپا کننده نماز در شهرستان قرچک برگزار شد.

- ایسنا/تهران گردهمایی مداحان شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا با تاکید بر "هیأت، کانون جهاد تبیین و برپا کننده نماز" در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردهمایی مداحان شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا با محوریت هیات، کانون جهاد تبیین، برپا کننده نماز عصر دوشنبه 26 تیر ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان، مادحین و پیرغلامان و جمعی از مسوولان هیئات مذهبی برگزار شد.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه خاطرنشان کرد: هیئات باید کانون جهاد تبیین، امیدآفرین و روشنگری باشند و مهمترین هدف سید الشهدا (ع) آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به مردم بود و اقامه نماز اول وقت و جماعت حضرت درس و الگویی برای ما می باشد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: هیات باید الگوی سبک زندگی حسینی باشند و بسیاری از آموزه ها مانند صرفه جویی و مهمتر از آن اهتمام به نماز مورد تاکید است و همه زیر پرچم اباعبدالله (ع) متحد و منسجم هستیم و دست اندرکاران هیئات برپاکنندگان نماز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مداحان دشت ورامین در آستانه ماه محرم برگزار شد

گردهمایی مداحان دشت ورامین در آستانه ماه محرم برگزار شد