مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-25پزشكي

هشدار نسبت به افزایش فعالیت پزشک نماها در همدان


مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به پلمب هشت مرکز متخلف حوزه سلامت نسبت به افزایش فعالیت پزشک نماها در همدان هشدار داد.

- طوس کیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ممنوعیت انجام اقدامات زیبایی پزشکی نظیر تزریق فیلر و بوتاکس توسط افراد فاقد مجوز و صلاحیت درمانی سخن گفت و اظهار کرد: این اقدامات توسط افراد فاقد صلاحیت با عنوان مجرمانه مداخله غیرمجاز در امور پزشکی قابل تعقیب قضایی است.

وی با اشاره به افزایش فعالیت پزشک نماها در همدان گفت: شهروندان همدانی در مراجعه به مراکز درمانی از وجود پروانه پزشکان، دندانپزشکان و یا مجوز فعالیت معتبر صادره از وزارت بهداشت اطمینان پیدا کنند چرا که هرگونه فعالیت در حوزه پزشکی بدون مجوزهای لازم مداخله در امور درمان بوده و جرم محسوب می شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: خردادماه سال جاری هشت مرکز درمانی و بهداشتی در استان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به اخطارها پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه دو مطب دندان پزشک عمومی به دلیل فعالیت فرد فاقد صلاحیت پلمب شد گفت: یک فروشگاه عطاری نیز در امر درمان دخالت داشت که پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به افزایش فعالیت پزشک نماها در همدان

هشدار نسبت به افزایش فعالیت پزشک نماها در همدان