مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-07سياسي

حجاب برای بانوان زمینه افزایش امنیت و آرامش است


فلسفه حجاب برای بانوان در دین اسلام به منظور افزایش امنیت و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان با گرامیداشت عید غدیر اظهار کرد: فلسفه حجاب برای بانوان در دین اسلام به منظور افزایش امنیت و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت های اجتماعی است.

وی با اشاره به حضور بیش از 120 هزار نفر در واقعه غدیر که در روایات بیان شده، تاکید کرد: واقعه غدیر یکی از بزرگترین وقایع تاریخ اسلام است و پیام های زیادی دارد که باید با دقت به آن، این پیام ها را درک کرد.

امام جمعه موقت گرگان به 21 تیرماه مصادف با قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله به مسجد گوهرشاد اشاره و تصریح کرد: در این واقعه مردم بی گناه کشته شدند و این روز به نام روز ملی حجاب و عفاف ثبت شد.

برقرار بیان کرد: این تاریخ یکی از خیانت های بزرگ غرب به زنان ایرانی است که به بهانه ترقی در اجتماع، شخصیت زن را به بردگی هدایت می کند.

وی اضافه کرد: دشمنان با تبلیغات مسموم، حجاب را مانع پیشرفت بانوان در جامعه می دانند در حالی که در همین واقعه غدیر اثبات شد که حضور بانوان در جامعه برای مسلمانان و اسلام امری مهم است که با موضوع حجاب، امنیت آنها در جامعه را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب برای بانوان زمینه افزایش امنیت و آرامش است

حجاب برای بانوان زمینه افزایش امنیت و آرامش است