مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-02اجتماعي

گازرسانی، گردشگری زمستانه روستاهای کرج-کندوان را تقویت می کند


مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: با گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس و طالقان، رفاه اجتماعی و استانداردهای زندگی مردم، افزایش پیدا می کند و به نوعی گردشگری منطقه در روزهای سرد سال هم تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیدرضا غفاریان، مدیر عامل شرکت گازرسانی استان البرز، در آییندراه اندازی گازرسانی به روستای نسا که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، اظهار کرد: تقارن مراسم پیش راه اندازی گازرسانی به روستای نسا با ایام عید قربان و غدیر را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به ماه های سال قمری و فلسفه وجودی عید قربان ادامه داد: اگر به سال قمری و ماه.

های آن توجه کنیم متوجه می شویم که آغاز آن با جهاد اصغر و قربانی کردن جان (ماه محرم) آغاز در میانه آن جهاد اکبر و مبارزه با نفس (ماه مبارک رمضان) همراه بوده و در انتهای سال قمری انسان حضور در حرم امن الهی و لقاء الله و قربانی کردن نفس(ماه ذی الحجه) را تجربه می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای البرز در ایام زمستان هم تعطیل نشد و شرایط برای گروه های خدمات رسان دشوار بود اما امیدواریم با اتمام این پروژه کام تمام مردم استان تا پایان سال شیرین شود و روستاهای ما نیز همگی صاحب گاز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی، گردشگری زمستانه روستاهای کرج-کندوان را تقویت می کند

گازرسانی، گردشگری زمستانه روستاهای کرج-کندوان را تقویت می کند