مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-21سياسي

استخدام های بی ضابطه موجب خدشه دارشدن افکار و اعتماد عمومی می شود


نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: استخدام های بی ضابطه در استان موجب خدشه دار شدن افکار و اعتماد عمومی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به سالروز اقامه نمازجمعه، اظهار داشت: اهمیت نمازجمعه در کتاب و سنت و تأثیر مهم آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر همگان روشن است و قریب به 900 پایگاه نمازجمعه در کشور برقرار است.

وی گفت: از همه ائمه جمعه استان لرستان، ستادهای نمازجمعه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، رانندگان وسایل نقلیه و… که در برگزاری نمازجمعه مشارکت دارند تشکر و قدردانی می کنم.

در مکتب اسلام توهین به کتاب ها و انبیا آسمانی نهی شده است نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به قرآن کریم، معجزه پیامبر اسلام و سند حقانیت دین مقدس اسلام، گفت: قرآن مجید انبیا پیشین را تأیید می کند، چراغی فروزان برای هدایت بشر است، امروز موجب بازگشت به اسلام و معنویت روبه افزایش است.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان داشت: در مکتب اسلام توهین به کتاب ها و انبیا آسمانی نهی شده است، اتفاقی که در کشور سوئد به وقوع پیوست و آتش زدن قرآن مجید با حمایت پلیس سوئد در حقیقت اهانت به همه ادیان آسمانی است، ما نمازگزاران در لرستان این اهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام های بی ضابطه موجب خدشه دارشدن افکار و اعتماد عمومی می شود

استخدام های بی ضابطه موجب خدشه دارشدن افکار و اعتماد عمومی می شود