مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:072023-07-05پزشكي

آماده باش 26 تیم امدادی در منطقه سیستان


26 تیم امدادی در منطقه سیستان در حالت آماده باش قرار دارند، همچنین آمار روستاهای در معرض طوفان احصا شده تا بتوانیم در زمان وقوع بادهای شدید خدمات خوبی به این مناطق ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: طی پیگیری های بعمل آمده در سطح ملی از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد؛ افرادی که در منطقه سیستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از گرد و خاک مراجعه می کنند هزینه ای بابت درمان خود پرداخت نکنند.

وی با اشاره به اینکه 26 تیم امدادی در منطقه سیستان در حالت آماده باش هستند، افزود: همچنین روستاهای در معرض طوفان احصا شده تا بتوانیم در زمان وقوع بادهای شدید خدمات خوبی به این مناطق ارائه دهیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم خدمات رسانی صحیح به مردم که بر اثر خشکسالی های پی در پی دچار آسیب و خسارت شده اند، تصریح کرد: تاکنون تعداد 400 سبد معیشتی در شهرستان های استان توزیع شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان  ادامه داد: طرح احیای تالاب هامون باید به سرعت برنامه ریزی و برای اجرا در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 26 تیم امدادی در منطقه سیستان

آماده باش 26 تیم امدادی در منطقه سیستان