مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-05سياسي

مطالبات 7 روستای شهرستان خوسف پیش روی مسؤولان و نماینده


در برنامه دهگردشی که نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با همراهی مسؤولان استانی و محلی از 7 روستای بخش جلگه ماژان خوسف داشت در جریان خواسته و نیازهای آنان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز با همراهی جمعی از مسوولان استانی و محلی خوسف به چند روستای این شهرستان رفت و از نزدیک جریان خواسته ها، نیازها و مطالبه های آنان قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این دهگردشی وی با همراهی مسوولان به روستاهای گولگ،کفتر میلان، اکبرآباد، قصبه، روبیات، چهکندک، خلیلان و شهرستانک رفت و ضمن گفت وگوی رو در رو با مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران در جریان خواسته ها و نیازهای آنان قرارگرفت.

عمده خواسته و نیازهای این روستاییان نیز به  کمبود آب شرب، آنتن دهی نامطلوب تلفن همراه و اینترنت، آسفالت نامطلوب جاده ها، کمبود زمین برای ساخت مسکن برمی گشت.

همچنین مسئولان حاضر در این دهگردشی نیز بعد از مطلع از درخواست های این روستاییان قول اقدام و پیگیری را به آن ها دادند.

همچنین نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مسوولان خوسف از فعالیت های گروه جهادی مستقر در روستای گیوشاد بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات 7 روستای شهرستان خوسف پیش روی مسؤولان و نماینده

مطالبات 7 روستای شهرستان خوسف پیش روی مسؤولان و نماینده