مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-05بين الملل

درخواست اپوزیسیون مصر از دولت های عربی برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


احزاب مخالف مصری از دولت های عربی خواستند تماس ها و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و اقدامات بین المللی جدی را علیه ارتش این رژیم اتخاذ کنند.

- احزاب مخالف مصری از دولت های عربی خواستند تماس ها و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و اقدامات بین المللی جدی را علیه ارتش این رژیم اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، جنبش دموکراسی مصر که شامل 12 حزب مخالف است در بیانیه ای اعلام کرد: تجاوزات ظالمانه اسراییل به شهر و اردوگاه جنین باید انگیزه ای برای قطع هرگونه ارتباط با این دولت فاشیست و نژادپرست باشد؛ دولتی که از انواع ابزارها برای حمله به ملت فلسطین استفاده می کند.

این بار تجاوزات اسراییل به حد بازگشت به سیاست اخراج فلسطینی ها از منازل و شهرهایشان رسید.

در این بیانیه آمده است: سکوت اعراب و ادامه سیاست عادی سازی روابط با دولت افراطی و زیرپا گذاشتن تمام تعهدات درباره پایبندی به دفاع از حقوق ملت فلسطین از جمله تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شرقی دولت افراطی اسراییل را وادار به ادامه حملات روزانه خود به ملت فلسطین می کند.

چنین مواضع شرم آوری از سوی دولت های عربی و کوتاهی جامعه بین المللی از اتخاذ اقدامات بازدارنده علیه دولت اسراییل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اپوزیسیون مصر از دولت های عربی برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

درخواست اپوزیسیون مصر از دولت های عربی برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی