مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-28سياسي

جزییات تحویل 1500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، زمان تحویل یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از سوی شرکت های خودروسازی به شهرداری تهران را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیدجعفر تشکری هاشمی درخصوص پیگیری های شهرداری تهران برای اضافه کردن 630 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، اظهار کرد: تا جایی که در جریان هستیم با وجود پیگیری ها، هنوز اختلافات بین وزارت کشور، خودروسازی و شهرداری رفع نشده و تا این لحظه هیچ دستگاهی به شهرداری تحویل داده نشده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری برای دریافت این ون ها در تلاش است، یادآور شد: با وجود تلاش ها هنوز نتیجه ای حاصل نشده و بر اساس پیگیری ها و اطلاعاتی که ما از شهرداری دریافت کردیم همچنان دستگاهی را از وزارت کشور تحویل نگرفته اند.

وی با بیان اینکه در طول مدت اخیر یک قرارداد با شرکت عقاب افشان برای تأمین هزار دستگاه اتوبوس منعقد شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، قرارداد 500 دستگاه نیز با شرکت اسنا منعقد شده اما هنوز اطلاعی از سایر قراردادها داده نشده و امیدواریم با سایر خودروسازان نیز به نتیجه برسیم و قراردادها منعقد شود.

تشکری هاشمی تأکید کرد: بخش عمده ای از این هزار و 500 اتوبوس قرار است تا پایان امسال تحویل داده شود و مابقی نیز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تحویل 1500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران

جزییات تحویل 1500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران