مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-07اجتماعي

تشریح تمهیدات مدیریت بحران تهران برای جشن عیدغدیر


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با اشاره به برگزاری جشن عید سعید غدیر در تهران از فعال سازی مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران و تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجید آرون با اشاره به تدوین و ابلاغ دستورالعمل کمیته ایمنی و بهداشتی جشن عید غدیر که از ساعت 18 عصر امروز آغاز می شود، اظهار کرد: هماهنگی نظارت کنترلی فرآیند بازرسی سلامت، ایمنی و محیط زیست از مسیر برگزاری مراسم مهمانی 10 کیلومتری عید سعید غدیر خم، اعلام توصیه های سلامت، ایمنی و محیط زیست و پیگیری اقدامات اصلاحی و رفع موارد عدم انطباق ها از شهرداری های مناطق میزبان، انجام شده است.

وی افزود: در همین خصوص جلسه هماهنگی کمیته ایمنی و بهداشتی جشن عید غدیر با حضور نمایندگان دستگاه های تخصصی، امدادی و خدمات رسان برگزار شد.

معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با اشاره به هماهنگی فعال سازی EOC و تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران ویژه مراسم گفت: این ستاد با حضور نمایندگان دستگاه های تخصصی امدادی، انتظامی و خدمات رسان امروز جمعه 16 تیرماه از ساعت 17 در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تشکیل می شود.

وی افزود: خودروی فرماندهی مدیریت بحران تهران از ساعت 11 صبح امروز در محل با حضور رابطان عملیاتی دستگاه های تخصصی امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح تمهیدات مدیریت بحران تهران برای جشن عیدغدیر

تشریح تمهیدات مدیریت بحران تهران برای جشن عیدغدیر