مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-16اقتصادي

صدور بیش از 14 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در کرمان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: 14هزار و 410 مجوز کسب و کار در سطح استان کرمان از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بعد از ظهر امروز 25 تیرماه در نشست خبری اظهار داشت: استناد ما در زمینه فضای کسب وکار قوانین مرتبط با بهبود فضای کسب و کار است و یکی از قوانین مهم این امر، اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است.

وی افزود: یکی از شاخص های اصلی کسب وکار تسهیل فرآیند صدور مجوزها است که متاسفانه علی رغم اینکه قانون در این بخش داشتیم، اما 12سال این قانون معطل مانده بود که در سال گذشته وزارت اقتصاد با همکاری همه وزارتخانه ها بحث تسهیل فرآیند صدور مجوزها را دنبال کرد و درگاه ملی مجوزها را راه اندازی کرد.

سلطانی نژاد عنوان کرد: بالغ بر 4 هزار و 100 مجوز در کشور احصاء و در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده و فرآیند صدور این مجوزها توسط دستگاه های اجرایی کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ما در استان کرمان برای صدور مجوزها خیلی مشکل داشتیم، گفت: با پیگیری های انجام شده ظرف یک سال گذشته، فضای کسب وکار استان حدود 10 پله صعود کرده، یعنی ما از پله 31 کشور به رتبه 21 ارتقاء پیدا کرده ایم و این نشان می دهد ارکان توسعه استان در زمینه فضای کسب و کار در کنار ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 14 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در کرمان

صدور بیش از 14 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در کرمان