مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-11سياسي

جبلی: حجت الاسلام قرائتی با این همه خدمت، معتقد است برای قرآن کاری نکرده


حجت الاسلام قرائتی باوجود آنکه تمام زندگی اش مشحون از نعمات و برکات نورانی قرآن بوده و همه عمرش را صرف خدمت به قرآن کرده باز هم معتقد است برای قرآن کاری نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، با حضور در آیین پایانی هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی گفت: در دوره ای که تحول در رسانه ملی به عبارت هویت محوری مزین شده است، باید بگویم که قرآن همه هویت ماست و هرچه در مسیر قرآن و تعالی رسانه ملی زیر سایه قرآن تلاش کنیم، حتما در مسیر تحول حرکت کرده ایم.

 اقیانوس عمیق معارف قرآن به قدری گسترده است که هرچه در آن وارد شده و غور کنیم، برکتش روز افزون خواهد بود و انشاءالله همه ما در رسانه ملی و همه مردم از برکات آن بهره مند خواهند شد.

*44 سال مجاهدت فرهنگی  حجت الاسلام قرائتی در رسانه ملی رییس سازمان صداوسیما همچنین با اشاره به تقدیر از حجت الاسلام قرائتی برای 44 سال مجاهدت فرهنگی اش در رسانه ملی بیان کرد: حجت الاسلام قرائتی باوجود آنکه تمام زندگی اش مشحون از نعمات و برکات نورانی قرآن بوده و همه عمرش را صرف خدمت به قرآن کرده باز هم معتقد بود که برای قرآن کاری نکرده است.

امید است با خلاقیت، نوآوری، عزم و اراده جدی بتوانیم قرآن را به عنوان قرآنِ زندگی معرفی کرده و در خدمت قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: حجت الاسلام قرائتی با این همه خدمت، معتقد است برای قرآن کاری نکرده

جبلی: حجت الاسلام قرائتی با این همه خدمت، معتقد است برای قرآن کاری نکرده