مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-08سياسي

موضع گیری صریح و شفاف مسئولین، مطالبه شورای تبیین بسیج دانشجویی لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع راهبردی بسیج دانشجویی استان لرستان در خصوص موضع گیرهای مسئولین استان بیانیه صادر کرد.

- شورای تبیین مواضع راهبردی بسیج دانشجویی استان لرستان به جد خواستار موضع گیری قاطعانه، شجاعانه و کاملا صریح و شفاف مسئولینِ تراز و آشنا به آرمان های امام و انقلاب خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، شورای تبیین مواضع راهبردی بسیج دانشجویی استان لرستان در خصوص موضع گیرهای مسئولین استان بیانیه صادر کرد.

وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَیٰ شَیَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ ﴿بقره، 14﴾و هنگامی که با اهل ایمان دیدار کنند، گویند: ما ایمان آوردیم و چون با شیاطین و هم کیشان خود خلوت گزینند، گویند: بدون شک ما با شماییم، ما فقط آنها را مسخره می کنیم.

با شعله ور شدن آتش کینه و خشم دشمن از جلو رفت و حرکت امید آفرین جمهوری اسلامی ایران، به یکباره حجم عظیمی از ناآگاهی ها و هیجانات به واسطه تحریک اقلیتی خائن اسباب بر هم خوردن نظم و امنیت کشور را فراهم نمود تا آنجا که فضای جامعه متاثر از این فتنه برای مدتی عدید در اندوه و نامیدی استحاله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری صریح و شفاف مسئولین، مطالبه شورای تبیین بسیج دانشجویی لرستان

موضع گیری صریح و شفاف مسئولین، مطالبه شورای تبیین بسیج دانشجویی لرستان