مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-11اقتصادي

60 میلیارد تومان جرائم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشیده شد


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: طی سه ماه سال جاری حدود 60 میلیارد تومان بخشودگی جرائم مالیاتی در خراسان جنوبی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کریمدادی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در شرایط تحریم های اقتصادی بحث مالیاتی یکی از درآمدهای پایدار دولت است که با همکاری مؤدیان مالیاتی تأمین می شود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه در اکثر کشورهای دنیا بخش عمده ای از درآمد دولت های را تشکیل می دهد که یکی از درآمدهای پاک محسوب می شود تا دولت ها نسبت به توزیع عادلانه درآمدها اقدام کنند.

مالیات راهکاری برای توسعه عادلانه ثروت کریمدادی ادامه داد: دولت ها با وضع درآمدها می توانند در راستای رشد و ترقی جامعه را نیز به وجود آورد که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تدوین یک برنامه مالیاتی مطلوب پیش نیاز توسعه پایدار هر جامعه است، گفت: از این جهت ترویج فرهنگ مالیاتی و معرفی مزایای مالیات در جامعه از اهمیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سیاست ما تعامل حدأکثری با اصناف، کسبه و فعالان اقتصادی است، بیان کرد: در سال 1401 هزار و 417 میلیارد تومان مالیات در خراسان جنوبی وصول کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیارد تومان جرائم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشیده شد

60 میلیارد تومان جرائم مالیاتی در خراسان جنوبی بخشیده شد