مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-01سياسي

لزوم تهیه جدول زمان بندی اتمام پروژه بیمارستان های نیمه سازالبرز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر لزوم تهیه و ارائه وضعیت جدول زمان بندی اجرا و اتمام پروژه های عمرانی بیمارستان های سید الشهدا، - کمالشهر و امام خمینی (ه) تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد افضلی عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی بیمارستان های سید الشهدا، کمالشهر و امام خمینی (ره) اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح های عمرانی بیمارستان صورت پذیرفت که در حوزه های مختلف مشکلات عدیده ای از گذشته بود اما با توجه به افزایش جمعیتی منطقه مشکلات بیشتر شده است.

وی با تاکید بر لزوم تهیه و ارائه وضعیت جدول زمان بندی اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام، اظهار داشت: دستور جلسه بنا بر دستور استاندار محترم به منظور نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی است و به همت معاونت امور عمرانی، کلینیک حصارک تحت نظارت اداره کل درمان تأمین اجتماعی با واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان احداث می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: برای تسهیل ارائه خدمات درمانی توسط مدیریت جدید بیمارستان امام خمینی (ره) مقرر شد فصل مشترک هزینه ها و درآمدهای مجموعه تعیین تکلیف و به قید فوریت راه اندازی تمامی واحدها ظرف هفته های آتی در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تهیه جدول زمان بندی اتمام پروژه بیمارستان های نیمه سازالبرز

لزوم تهیه جدول زمان بندی اتمام پروژه بیمارستان های نیمه سازالبرز