مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-06سياسي

افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور در اهر


به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم، اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور با عنوان کانون خدمت رضوی عشایری حضرت امام جعفر صادق(ع) منطقه ارسباران در منطقه عشایرنشین بالقشلاقی این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم، اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور با عنوان کانون خدمت رضوی عشایری حضرت امام جعفر صادق(ع) منطقه ارسباران در منطقه عشایرنشین بالقشلاقی این شهرستان افتتاح شد.

مدیر مرکز کانون خادمیاری و کانون خدمت رضوی کشور در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، گفت: افتخار داریم در سطح کشور بیش از 160 هزار دلداده حضرت امام رضا(ع) به صورت ویژه به عنوان خادمیار در خدمت مردم می باشند.

حمید میرزایی افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان اهر از فعال ترین کانون های رضوی در سطح کشور است که به این دلیل شاهد برکات زیاد حضرت امام رضا(ع) در این منطقه می باشیم.

وی در ادامه به تاریخ پرافتخار و عظیم آذربایجان اشاره کرد و گفت: حکومت سلسله صفوی در رسمیت شناختن تشیع باعث گسترش آن از این منطقه تا مشهد مقدس و سایر نقاط کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور در اهر

افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور در اهر