مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-23سياسي

رفع محرومیت با حمایت از صنایع کوچک و متوسط انجام شدنی است


بجنورد_فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حمایت از صنایع کوچک و متوسط گفت: اگر بتوانیم در روستاها تولید ثروت کنیم، بسیاری از محرومیت ها به خودی خود رفع می شوند.

- بجنورد_فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حمایت از صنایع کوچک و متوسط گفت: اگر بتوانیم در روستاها تولید ثروت کنیم، بسیاری از محرومیت ها به خودی خود رفع می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال الدین آبرومند عصر جمعه در جلسه با مدیران استانی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری مجموعه های مختلفی همچون سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی، استان مقدس امام رضا با هدف محرومیت زدایی تشکیل شده است.

فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی با اشاره به اینکه سپاه در پروژه های محرومیت زدایی نقش پیمانکار ندارد، گفت: اگر حمایت و تأمین منابع انجام شود، تمام کارهای اجرایی بویژه در طرح های آبرسانی توسط سپاه استان و نیروی زمینی سپاه انجام می شود.

وی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط افزود: اگر بتوانیم در روستاها تولید ثروت کنیم، بسیاری از محرومیت ها به خودی خود رفع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت با حمایت از صنایع کوچک و متوسط انجام شدنی است

رفع محرومیت با حمایت از صنایع کوچک و متوسط انجام شدنی است