مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-24بين الملل

بحرین: بر اهمیت حفظ ثبات روسیه تحت رهبری پوتین تاکید می کنیم


همزمان با تحولات روسیه و واکنش های جهانی، دولت بحرین عصر شنبه درباره اوضاع در روسیه بیانیه ای منتشر و بر حفظ ثبات در این کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت بحرین عصر شنبه به وقت تهران درباره تحولات روسیه بیانیه ای منتشر و بر حفظ ثبات در این کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه سی جی تی ان دولت بحرین در بیانیه خود آورده است که  تحولات روسیه را دنبال کرده و بر اهمیت حفظ ثبات تحت رهبری پوتین تاکید می کند.

گروه شبه نظامی واگنر روز جمعه از تحرکات نظامی در روسیه خبر داد.

پریگوژین رییس این گروه در پیامی مدعی شد شهر روستوف در جنوب غربی روسیه  تحت کنترل  این گروه  درآمده و آن را انتقام از حمله وزارت دفاع روسیه که این گروه مدعی شده علیه مواضعشان صورت گرفته، اعلام کرد.

در پی آن، رسانه های روسیه گزارش کردند نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه نظامیان واگنر در سنت پترزبورگ شدند که نشان می دهد عملیات جستجو برای عوامل کودتا در روسیه آغاز شده است.

دولت قطر نیز اعلام کرده که با نگرانی شدید تحولات روسیه را که ناشی از شورش علیه ارتش است، دنبال می کند و دوحه خواستار رعایت حداکثر خویشتن داری، توسل به عقلانیت و در امان ماندن غیرنظامیان از عواقب درگیری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین: بر اهمیت حفظ ثبات روسیه تحت رهبری پوتین تاکید می کنیم

بحرین: بر اهمیت حفظ ثبات روسیه تحت رهبری پوتین تاکید می کنیم