مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-05اقتصادي

44 درصد از حجم مخازن سدهای لرستان آب دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: هم اینک 44 درصد از حجم مخازن سدهای استان پر است که نسبت به سال آبی گذشته در همین تاریخ 30 درصد افزایش نشان می دهد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: هم اینک 44 درصد از حجم مخازن سدهای استان پر است که نسبت به سال آبی گذشته در همین تاریخ 30 درصد افزایش نشان می دهد.

داریوش حسن نژاد چهاردهم تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم کل مخازن سدهای مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان آباد، کزنار و حوضیان 208.

71 میلیون متر مکعب است که در این مقایسه سد ایوشان با 91 درصد افزایش و سدکزنار الیگودرز با 100 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالاترین درصد افزایش حجم آب را داشته اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 44 درصد از مخازن سدهای لرستان پر است، ادامه داد: حجم آب موجود در پشت سدهای استان 91 میلیون متر مکعب گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش را نشان می دهد.

حسن نژاد افزود: در حال حاضر مجموع آب ورودی شش سد استان 0.

15 متر مکعب بر ثانیه و آب خروجی 4.

17 متر مکعب بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به کاهش بارندگی ها در استان تأکید کرد: مدیریت تولید، توزیع و مصرف برای گذر از شرایط کم آبی در تابستان امسال ضروری است و گذر از این بحران نیاز به مشارکت همگانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد از حجم مخازن سدهای لرستان آب دارد

44 درصد از حجم مخازن سدهای لرستان آب دارد