مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-09بين الملل

انتشار تصاویر پهپادهای سرنگون شده رژیم صهیونیستی توسط تیپ جنین


تیپ جنین صحنه هایی از انفجار بلدوزر نظامی رژیم صهیونیستی با مواد منفجره و نیز تصاویری از پهپادهای اشغالگران را منتشر کرد.

- گردان های القدس - تیپ جنین صحنه هایی از انفجار بلدوزر نظامی رژیم صهیونیستی با مواد منفجره و نیز تصاویری از پهپادهای اشغالگران را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا، امروز یکشنبه گردان های القدس - تیپ جنین، تحت عنوان مجوز انتشار (2) تصاویری از تعدادی پهپاد اشغالگران را منتشر کرد که رزمندگان مقاومت در جریان نبرد بأس جنین موفق به سرنگونی آنها شدند.

تیپ جنین در جریان حمله رژیم صهیونیستی به این اردوگاه که 40 ساعت به طول انجامید، اعلام کرده بود که پنج پهپاد را ساقط کرده و به تعدادی از خودروهای اشغالگر نیز آسیب رسانده است.

اشغالگران اعتراف کرد که در جریان تجاوزات اخیر علیه جنین از چهار پهپاد استفاده کرده اند که مهمترین آنها پهپاد ماتریس 300 RTK است.

این تیپ همچنین در صفحه تلگرام خود نوشت: صحنه هایی از انفجار یک بمب از نوع طارق1 در بلدوزر نظامی در جریان نبرد بأس جنین .

تیپ جنین روز شنبه صحنه هایی را منتشر کرد که نشان دهنده لحظه انفجار بلدوزر نظامی رژیم اشغالگر اسراییل در حمله دوشنبه گذشته به اردوگاه جنین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر پهپادهای سرنگون شده رژیم صهیونیستی توسط تیپ جنین

انتشار تصاویر پهپادهای سرنگون شده رژیم صهیونیستی توسط تیپ جنین