مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 06:402023-07-14اجتماعي

تابستان گذرانی لاکچری درنای رویا+فیلم


مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: باتوجه به شرایط هوای شرجی بحث مهپاش و خنک کننده هوا برای درنای رویا در محل تالاب بین المللی فریدونکنار نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، درنای سیبری درحالی سال ها تنها به استان مهاجرت می کرد امسال سفر متفاوتی برایش رقم خورد و با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی اش پایان داده شد.

  جفت بلژیکی درنا، رویا ششم بهمن ماه سال 1401 طبق پروتکل های بهداشتی به اوجاکله فریدونکنار منتقل شد.

درنای امید پس از 130 روز زمستان گذرانی یک روز زودتر از سال قبل در تاریخ 14 اسفند ماه سال 1401  همراه با درنای رویا تالاب فریدونکنار را ترک کرد اما همانطور که پیش بینی شده بود درنای بلژیکی قادر به همراهی با درنای امید نبود و بیستم اسفند ماه سال گذشته در منطقه عباس آباد زنده گیری و توسط اداره کل حفاظت محیط زیست به منطقه فریدونکنار منتقل شد.

تمامی موارد نگهداری درنای رویا با هماهنگی مرکز بلژیک اندیشیده شد و در ارتباط با وضعیت هوای شرجی و همه موارد ملحوظ نظر قرار گرفت.

کوروس ربیعی مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره اوضاع تابستانگذرانی درنای بلژیکی در اوجاکله فریدونکنار در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به شرایط هوای شرجی بحث مهپاش و خنک کننده هوا برای درنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان گذرانی لاکچری درنای رویا+فیلم

تابستان گذرانی لاکچری درنای رویا+فیلم