مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-04سياسي

ویژه برنامه غدیر در استان سمنان برگزار می شود/ اجرای جشن کیلومتری


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در استان خبر داد و گفت: جشن کیلومتری، پویش پرچم و اطعام از محوری ترین برنامه های استان است.

- حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره برنامه های عید غدیر استان سمنان بیان کرد: از هفته قبل جوشش های مردمی در استان آغاز شده و برای برپایی جشن باشکوه عید غدیر خادمان مردم در دستگاه های مختلف در حال برنامه ریزی هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی که در استان سمنان در حال برگزاری است، جمع بندی شده که یکی از آنها پویش پرچم غدیر است، گفت: از سال های قبل مردم متدین استان پرچم هایی را سر درب منازل و مغازه هایشان مزین به نام علی (ع) آویزان خواهند کرد تا ارادت خود را به مولا نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: در بخش مساجد و پایگاه های شهری نیز پرچم هایی از شهر مقدس قم وارد استان شده و در حال توزیع و فروش بین مردم است.

عبدالهی دومین برنامه شاخص را جشن های محله ای ویژه غدیر نامید و گفت: سعی کردیم جشن های کوچک محله محور را که معمولاً با محوریت مساجد و نوجوانان برگزار می شود، حفظ و تقویت کنیم تا برنامه های بزرگ مانع برگزاری این نوع جشن های کوچک محله ای نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه غدیر در استان سمنان برگزار می شود/ اجرای جشن کیلومتری

ویژه برنامه غدیر در استان سمنان برگزار می شود/ اجرای جشن کیلومتری