مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-20سياسي

حذف آلودگی های بصری در ضلع غربی چهارباغ عباسی در دستور کار است


مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی ها و آلودگی های بصری در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی ایزدخواستی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطالعات پروژه اصلاح سیما و منظر غرب چهارباغ عباسی سال گذشته انجام شد، اظهار داشت: در این طرح ابتدا به پیرایش جداره ها با حذف نازیبایی ها و زوائد و ساماندهی تابلوهای شهری در 100 متر ابتدای ضلع غربی چهارباغ عباسی از سمت میدان امام حسین (ع) می پردازیم و تصرف های انجام شده در این بخش از خیابان چهارباغ، آزادسازی و زوائد نمای ساختمان ها حذف و ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه کانال های کولر و تأسیسات به بام ساختمان ها منتقل می شود، افزود: به طور کلی حذف کابل های برق و تلفن و آلودگی های بصری بخش اول جداره غربی چهارباغ در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و بازسازی نمای بیرونی تعدادی از بنای واجد ارزش معماری از دوران معاصر در چهارباغ را بخش دیگر از این طرح دانست و گفت: در این طرح، مرمت ساختمان هایی در راستای اصلاح و مرمت تزیینات، پیرایش جداره ها و آزادسازی بالکن ها و موارد مشابه است، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آلودگی های بصری در ضلع غربی چهارباغ عباسی در دستور کار است

حذف آلودگی های بصری در ضلع غربی چهارباغ عباسی در دستور کار است