مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 06:552023-06-30بين الملل

فرد موهن به قرآن در سوئد درصدد آتش زدن مجدد قرآن در 10 روز دیگر است


فرد عراقی که روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن نسخه ای از قرآن در مقابل بزرگ ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد کرده بود، اعلام کرد که نسخه ای دیگر از قرآن را طی 10 روز دیگر آتش خواهد زد.

- فرد عراقی که روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن نسخه ای از قرآن در مقابل بزرگ ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد کرده بود، اعلام کرد که نسخه ای دیگر از قرآن را طی 10 روز دیگر آتش خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سلوان مومیکا، مهاجر 37 ساله عراقی که از کشورش به سوئد گریخته است، در مصاحبه با یک روزنامه سوئدی اعلام کرد که طی 10 روز دیگر پرچم عراق و نسخه ای از قرآن را در مقابل سفارت عراق در استکهلم آتش خواهد زد.

وی گفت که از تاثیر کاری که کرده، آگاه است و او هزاران تهدید به قتل دریافت کرده است .

سلوان مومیکا که در منطقه قره قوش واقع در بخدیدا در استان نینوای متولد شده و در شبکه های اجتماعی خود را مفکر، نویسنده و ملحد معرفی می کند، روز چهارشنبه تحت حمایت مقامات سوئدی و برابر چشمان حدود 200 مسلمان دست به آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم در مقابل مسجدی در استکلم زد.

پیشتر احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق عنوان داشت: فرد موهن به قرآن کریم، دارای تابعیت عراقی است، به همین منظور از مسئولان سوئدی می خواهیم وی را به دولت عراق تحویل دهند تا ما بر اساس قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد موهن به قرآن در سوئد درصدد آتش زدن مجدد قرآن در 10 روز دیگر است

فرد موهن به قرآن در سوئد درصدد آتش زدن مجدد قرآن در 10 روز دیگر است