مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-28بين الملل

پنتاگون: با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از «تهاجم» کره شمالی همکاری می کنیم


پس از آنکه پیونگ یانگ هشدار داد شبه جزیره کره در آستانه یک جنگ اتمی قرار دارد، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که آمریکا با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از تهاجم احتمالی کره شمالی همکاری می کند.

- پنتاگون: با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از تهاجم کره شمالی همکاری می کنیم پس از آنکه پیونگ یانگ هشدار داد شبه جزیره کره در "آستانه یک جنگ اتمی" قرار دارد، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که آمریکا با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از تهاجم احتمالی کره شمالی همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پاتریک ریدر، سخنگوی پنتاگون گفت، کره شمالی ممکن است برای تشدید تنش ها یک آزمایش اتمی انجام دهد.

وی افزود: از لفاظی ها که بگذریم، تمرکز ما بر همکاری با متحدان و شرکایمان در منطقه برای تضمین ثبات استراژیک و صلحی است که شامل بازدارندگی گسترده می شود.

کره شمالی روز دوشنبه کره جنوبی و آمریکا را به سوق دادن تنش ها به آستانه یک جنگ اتمی متهم کرد، در حالی که تاکید داشت که یک جنگ اتمی در شبه جزیره کره به سرعت به یک جنگ جهانی تبدیل می شود که منجر به فاجعه بارترین و غیرقابل برگشت ترین پیامدها خواهد شد.

در همین حال سخنگوی پنتاگون بر احتمال انجام یک آزمایش اتمی توسط کره شمالی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از «تهاجم» کره شمالی همکاری می کنیم

پنتاگون: با کره جنوبی و ژاپن برای جلوگیری از «تهاجم» کره شمالی همکاری می کنیم