مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08اقتصادي

کدام حوزه بالاترین میزان مصرف فرهنگی را دارد؟


در قرن جدید بازی های رایانه ای به شدت توجه علاقمندان را به خود جلب کرده است و هر چند سال های زیادی از فراگیر شدن این بازی ها نگذشته ولی جای خود را بین جوانان هر نسل پیدا کرده اند.

- در قرن جدید بازی های رایانه ای به شدت توجه علاقمندان را به خود جلب کرده است و هر چند سال های زیادی از فراگیر شدن این بازی ها نگذشته ولی جای خود را بین جوانان هر نسل پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نکته مهم این است پیشرفت سریع فناوری و به روز شدن سریع بازی ها و دستگاه های بازی این صنعت را به یک حوزه فراتر از فراغت تبدیل کرده و افراد نگاه حرفه ای تری به آن دارند؛ گیمرها که استفاده کنندگان حرفه ای بازی های رایانه ای هستند، معمولا این عرصه را به عنوان شغل و حرفه خود انتخاب می کنند و از آن کسب درآمد می کنند.

طبق آخرین پیمایش انجام شده در سال گذشته، 34 میلیون نفر در کشور ما مخاطب بازی های رایانه ای هستند که از این میان 5 میلیون نفر به صورت حرفه ای بازی می کنند.

بنابراین طبق گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازی های رایانه ای پس از موسیقی، بالاترین میزان مصرف فرهنگی را به خود اختصاص داده اند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده تلاش می کند بازی های رایانه ای را به فرصتی برای کشور و نسل جدید تبدیل کند و این ظرفیت در بازی های جدید تولید شده در کشور و موفقیت بازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام حوزه بالاترین میزان مصرف فرهنگی را دارد؟

کدام حوزه بالاترین میزان مصرف فرهنگی را دارد؟