مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-12سياسي

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه های آبیاری روستاهای وحدت و رسالت


وزیر جهاد کشاورزی در راس هیئتی از مدیران و معاونان از پروژه آبیاری روستاهای وحدت و رسالت بخش انبارالوم آق قلا بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان وزیر جهاد کشاورزی در راس هیئتی از مدیران و معاونان از پروژه آبیاری روستاهای وحدت و رسالت بخش انبارالوم آق قلا بازدید کرد.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به همراه علی محمد زنگانه استاندار گلستان، محمد برزعلی رییس جهاد کشاورزی گلستان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان جهاد کشاورزی از پروژه سیستم های تحت فشار روستاهای وحدت و رسالت واقع در بخش انبارالوم شهرستان آق قلا بازدید کرد.

علیرضا گرزین رییس جهاد کشاورزی آق قلا در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 110 میلیارد تومان است و بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی هدف از اجرای این پروژه را کاهش مصرف آب و توزیع عادلانه آب بین کشاورزان منطقه دانست و افزود: با اجرای این طرح بیش از 680 بهره بردار در پنج روستا از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

گرزین ادامه داد: روستاهای اسلام آباد بالا، روستای اسلام آباد پایین، روستای وحدت 1، روستای وحدت 2، روستای امین آباد و روستای انقلاب، 6 روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه های آبیاری روستاهای وحدت و رسالت

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه های آبیاری روستاهای وحدت و رسالت