مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-01سياسي

اجلاس کرسی های نظریه پردازی و سرآمدان آزاد اندیشی برگزار می شود


پنجمین اجلاس کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی فردا یکشنبه با پیام آیت الله جوادی آملی و رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت خود را شروع کرد و از همان سال دبیرخانه حمایت از نظریه پردازی در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه هر دوسال اجلاسیه ای برای تجلیل از نوآوران و نظریه پردازان برگزار می شود، افزود: هیات نظریه پردازی جریانی است که تاکنون زیرنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با مدیریت آیت الله علی اکبر رشاد و دبیری افراد مختلف فعالیت کرده و با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی سالانه تشکیل شده و بر روند کلی نظارت دارد.

دبیر حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره افزود: در دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره، 6 کرسی علمی تخصصی درحوزه های مختلف دانش فعال بوده و نظریه پردازان و نوآوران با آنها ارتباط برقرار می کنند و پیشنهاد و طرح نامه ها دراین 6 حوزه تخصصی ارائه شده ودر صورت تایید بعد از چند جلسه داوری، سپس در مورد نظریه مذکور تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره به منظور تقویت کارهای نظریه پردازی در سطح کشور یک فرصت، تحت عنوان کرسی های ترویجی که مقدمه ورود به نظریه پردازی است، در اختیار صاحبان اندیشه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس کرسی های نظریه پردازی و سرآمدان آزاد اندیشی برگزار می شود

اجلاس کرسی های نظریه پردازی و سرآمدان آزاد اندیشی برگزار می شود