مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-06سياسي

3 قطعه صوتی از 3 استاد در مدح مولا امیرالمومنین(ع)


سیدقاسم موسوی قهار، علی قصری و سیداحمد مراتب، سه پیشکسوت مدح و منقبت مولا علی علیه السلام هستند که دو نفر اول از دنیا کوچ کرده اند.

این قطعات به مناسبت عید سعید غدیر تقدیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سیدقاسم موسوی قهار، علی قصری و سیداحمد مراتب، سه پیشکسوت مدح و منقبت مولا علی علیه السلام هستند که دو نفر اول از دنیا کوچ کرده اند.

آن ها که دیگر در میان ما نیستند، در زمره نوکران سیدالشهدا علیه السلام، لباس مداحی به تن داشتند و اگرچه موسوی قهار، یکی از بهترین دعاخوانان و مناجات خوانان رادیوی جمهوری اسلامی به شمار می آمد، اما او را به قاری و مداح می شناختند.

علی قصری هم که کم تر از یک ماه پیش دار فانی را وداع گفت، ملبس به لباس ذاکری و ستایشگری اهل بیت علیهم السلام بود که شمه ای از زندگی هر کدام را خواهید خواند.

سیدقاسم موسوی قهار سیدقاسم موسوی قهار این مناجات خوان رادیو که همه مردم ایران با نوای دعای سحرش آشنا هستند، هفدهم آذر سال 1398 در حالی که مدت ها از بیماری رنج می برد، جان به جان بخش عالم تسلیم کرد.

او هنگام فوت، فقط 71 سال داشت، اما در این عمر نه چندان بلند، منشأ خدمات بزرگی به جهان مدح و منقبت ائمه اطهار سلام الله علیها شد و تقریباً تمام ادعیه روز، دعاهای ماه مبارک رمضان، مناجات های مشهور و زیارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 قطعه صوتی از 3 استاد در مدح مولا امیرالمومنین(ع)

3 قطعه صوتی از 3 استاد در مدح مولا امیرالمومنین(ع)