مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-19سياسي

دستگاه های اجرایی بیشترین آسیب را به محیط زیست می زنند


سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مردم و اجتماع محلی حامیان محیط زیست هستند و کمترین آسیب را به آن می زنند اما دستگاه ها بیشترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پدرام جدی ظهر امروز در آیین افتتاح 10 خانه محیط زیست در کتابخانه های استان همدان با بیان اینکه برای حفظ محیط زیست چاره ای جز مردمی سازی نداریم اظهار کرد: مهمترین حامی محیط زیست مردم هستند و برخلاف تصور رایج دستگاه های دولتی بیشترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 61 خانه محیط زیست از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در محل های مختلف راه اندازی شده است افزود: خانه های محیط زیست محفلی برای اقشار مختلف است تا بتوانند راحت تر با مسئولان ارتباط برقرار کنند.

سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دنبال کار نمایشی نیستیم تصریح کرد: این محافل برای یاری رساندن به سازمان حفاطت محیط زیست در راستای انجام وظایف و رسالت ها به ویژه در حوزه آموزشی است تا به تبیین درست جایگاه و اهمیت محیط زیست منجر شود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم هیچ محدودیتی در برپایی خانه های محیط زیست نداشته باشیم به طوری که تاکنون این خانه ها در مساجد، مدارس، دهیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی بیشترین آسیب را به محیط زیست می زنند

دستگاه های اجرایی بیشترین آسیب را به محیط زیست می زنند